Comarch DMS esklep 2017

Nowe aplikacje Comarch DMS 2017.2 i Comarch e-Sklep 2017.520 lipca 2017

Oprogramowanie Comarch DMS pojawiło się w wersji 2017.2, natomiast e-Sklep zaktualizowano do wersji 2017.5. Oba produkty zyskały nowe funkcjonalności!

System Comarch DMS od teraz posiada opcję obsługi modelu wielofirmowego. Funkcja ta pozwala dodać do programu dowolną liczbę przedsiębiorstw, a następnie zarządzać procesami, strukturą, stanowiskami oraz dokumentami każdego z nich. Tym samym znacznie zwiększa się wygoda jednoczesnej obsługi wielu firm.
Sporym ułatwieniem, szczególnie dla dużych przedsiębiorstw, będzie możliwość automatycznego generowania dokumentów na podstawie informacji z dowolnej bazy danych. Prosty kreator pozwoli szybko skonfigurować proces.

W aplikacji w wersjach mobilnej oraz internetowej będzie można dodatkowo przeglądać, zmieniać i dodawać nowe kartoteki kontrahentów.

Comarch ERP e-Sklep został wzbogacony o nową wersję Comarch e-Sklep B2B z komponentem Comarch e-Sklep Sync. Rozwiązanie to umożliwia wyświetlanie dokumentów i dowolnie wybranych danych z systemu ERP. Zapowiedziano już, że Comarch e-Sklep B2B wkrótce rozwijany będzie o kolejne istotne funkcje.

Comarch e-Sklep 2017.5 jeszcze lepiej wspiera relacje z klientami – ulepszono program lojalnościowy i możliwości filtrowania nagród wśród posiadanego asortymentu. Aplikacja pobiera zamówienia z „Kup na Ceneo”, pozwala je także zatwierdzać, realizować lub anulować. Dopasowuje się także do nowych standardów Allegro, dając między innymi możliwość dodania kodu EAN do każdej aukcji.

Ostatnia z ważniejszych zmian to opcja tworzenia indywidualnych ofert oraz ograniczanie asortymentu dla konkretnego klienta. Można także danemu kontrahentowi przypisywać możliwość wysłania zapytania o cenę zanim dokona zakupu.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym ekspertem! Umów się na spotkanie i poznaj nowe funkcjonalności aplikacji:

+48 604 526 261

Napisz komentarz

Zobacz inne wpisy: